22/8/07

Για ένα αυτοκίνητο και μια κλειδαριά...

[ΕΙΣΑΓΩΓΗ]
Το αυτοκίνητο μου είναι 4 ετών. Πρόσφατα σβήσαμε κεράκια και το γιορτάσαμε μ'ένα service 300 ευρώ... Επιπλέον, το αυτοκίνητο μου είναι έξυπνο, δηλαδή το κλειδί του είναι έξυπνο και δε χρειάζεται να μπει στην υποδοχή για να ξεκινήσει, αρκεί να βρίσκεται μέσα στο όχημα..Πάντα υπήρχε μια δυσκολία στο να γυρίσει ο διακόπτης αλλά σκεφτόμουν ότι απλά μου πουλούσε εξυπνάδα, δεν είχα δώσει σημασία...Όταν φέτος, με άφησε 1 ώρα στην Καμαριώτισσα να παλεύω με τιμόνι και φρένο και να αποβάλλω σε ιδρώτα γαλόνια νερού, αποφάσισα να επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία..

[ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ]
(1ο Τηλεφώνημα Παρασκευή 17/8)
-Καλημέρα, το αυτοκίνητο μου έχει ένα πρόβλημα. Έχω το "έξυπνο" κλειδί και ο διακόπτης μπλοκάρει συνεχώς..
-..Υπάρχει καμπάνια για όλα τα αυτοκίνητα τέτοιου τύπου.Εντοπίστηκε το πρόβλημα πριν 2 χρόνια και ειδοποιήθηκαν όλοι οι ιδιοκτήτες για αλλαγή της κλειδαριάς..(Εγώ σαν αόρατη και αποκλεισμένη από τον κόσμο που είμαι, τους ξέφυγα...)
-Μάλιστα! Οπότε θα κάνετε παραγγελία για το ανταλλακτικό;
-Ναι, την Δευτέρα που θα ανοίξει το μαγαζί στην Αθήαν θα κάνουμε την παραγγελία.
-Ευχαριστώ πολύ!!...

(2ο Τηλεφώνημα Δευτέρα 20/8)
-Καλημέρα, πήρα να υπενθυμίσω μια παραγγελία για ένα ανταλλακτικό που χρειάζομαι(και ξανά η ίδια ιστορία..)
-Ναι, ναι θυμάμαι..Ξέρετε έχουμε πρόβλημα με το σύστημα..Έχει πέσει, από το πρωί δεν λειτουργεί τίποτα και θα πρέπει να το παραγγείλουμε αύριο.Θα πάρετε αύριο το πρωί;
-Θα πάρω, ευχαριστώ.

(3ο τηλεφώνημα Τρίτη 21/8)
-Καλημέρα! (...) Για το ανταλλακτικό που λέγαμε...
-Ξέρετε, έχουμε ακόμα πρόβλημα με το σύστημα και δεν μπορούμε να κάνουμε την παραγγελία...
-Μα καλά, δεν μπορείτε να πάρετε ένα τηλέφωνο και να τους το πείτε; Χρειάζεται οπωσδήποτε υπολογιστής;
-Ναι, γιατί χωρίς τον υπολογιστή δεν έχουμε τον κωδικό και δεν δέχονται τηλεφωνικές παραγγελίες..
-(...)
-Θα σας πάρουμε εμείς τηλέφωνο μόλις φτάσει, καλά;
-Καλά...

Στο ενδιάμεσο, ενημερώνω τον πατέρα μου για την κατάσταση. Αποφασίζει να πάρει αυτός τηλέφωνο, ως τακτικός πελάτης..

(4ο τηλεφώνημα Τρίτη 21/8)
-Καλημέρα. Σε παρακαλώ, να κανονιστεί το θέμα και να είναι αύριο το ανταλλακτικό εδώ.
-Χωρίς υπολογιστή δεν γίνεται, έχω μιλήσει ήδη με την κόρη σας.
-Παίρνω και τον Δημήτρη (το αφεντικό) και δεν το σηκώνει. Κοίτα, όταν θα με ψάχνετε δεν θα το σηκώνω ούτε εγώ, αυτό να του πεις...
-Μάλιστα..

Σε τρία δευτερόλεπτα, αφού έκλεισε το τηλέφωνο, χτυπάει το κινητό του πατέρα...
-....(Το αφεντικό λέει πάνω κάτω τα ίδια με τον υπάλληλο)
-Ναι ρε Δημήτρη αλλά εγώ έχω το αυτοκίνητο σταματημένο από την Πέμπτη γιατί δεν μπορούμε να γυρίσουμε τον διακόπτη.
-...(Δεν κατάλαβα τι είπε..)
-Κανόνισε το έτσι...

Κλείνει το τηλέφωνο και ο πατέρας μου μ'ενημερώνει ότι αύριο θα είναι το ανταλλακτικό εδώ!!!!

[ΕΠΙΛΟΓΟΣ]
Σήμερα, πηγαίνω το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία..Όλο χαμόγελα και χαρά(-Θα σας πάρουμε μόλις τελειώσουμε την αλλαγή κλπ...) και εγώ φεύγω ανακουφισμένη. Δεν περνάει μισή ώρα και χτυπάει το κινητό. (Δεν μπορούσα να πιστέψω την ταχύτητα!)
-Ναι, με ακούτε; Έγινε λάθος στην παραγγελία και το ανταλλακτικό που μας έφεραν δεν ταιριάζει με το αυτοκίνητο...Θέλετε να σας δώσουμε ένα αυτοκίνητο μέχρι αύριο που θα έρθει με courier, για να μπορείτε να κινείστε;
-(από μέσα μου) -*&%%^$#%$*& (από έξω)- Όχι, ευχαριστώ...Πάρτε με αύριο τηλέφωνο, όταν γίνει η δουλειά..

Τα συμπεράσματα δικά σας και το τέλος (ελπίζω) αύριο....

Δεν υπάρχουν σχόλια: