21/9/07

Τι Γιάννης, τι Γιαννάκης...(όχι ο προπονητής)?!?!

Ίσως θυμάστε οι "παλιοί" τον τύπο που ευχόταν πάνω δεξιά όπως κοιτάτε το ταπεινό blog μου "happy birthday" κοντά στα γενέθλια μου..[Εκεί που τώρα είναι το κλιπάκι από το "Hurt" των N(ine)I(nch)N(ails) σε ανατριχιαστική εκτέλεση του Johnny Cash (RIP and glory!)]
Για Johnny θέλω να γράψω κι εγώ κατιτίς, αλλά όχι τον Cash. Ο Johnnyonline είναι ένας μουσικός (drums, guitar μπλα μπλα) που βγάζει διασκευές και δικά του (αστεία και μη) κομμάτια στο Youtube. Μου έχει αρέσει και το γούστο και η φωνή του. Είναι και αστείος..
Check him out...



P.S. Το συγκεκριμένο κομμάτι το άκουσα πριν τρεις βδομάδες, όταν καιγόμουν ολημερίς στο laptop βλέποντας "Grey's Anatomy"...Γνωστό το κόλλημα μου με τις ιατρικές σειρές, μην αρχίσω τώρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: