17/11/07

Μπλε


Οι Μπλε live στο Καπνομάγαζο Δοξάτου..Τους είχα δει και την Τσικνοπέμπτη του Φεβρουαρίου που μας πέρασε, στο ίδιο μαγαζί. Είχα, όχι απλά ενθουσιαστεί, αλλά το συζητούσα και το ανέφερα σε παρέες βδομάδες μετά... Αυτή τη φορά δεν ενθουσιάστηκα..Δεν έφταιγε τόσο το συγκρότημα (αν και η Τζώρτζια χάθηκε εντελώς στις "Ενοχές" με αποτέλεσμα να μην το τραγουδήσει αλλά να το χορεύει με τις γνωστές έξαλλες φιγούρες), όσο το κοινό που μου φάνηκε από χλιαρό εως και αδιάφορο κατά στιγμές.
Έχω να καταγγείλω συγκεκριμένα την μπροστινή παρέα, που μιλούσε συνεχώς καθ'όλη τη διάρκεια της εμφάνισης... Και θα μου πείτε, δεν μπορείς ν'απαγορεύσεις στον άλλον να μιλάει! Συμφωνώ, αλλά όχι να φωνάζεις πάνω από την ένταση της μουσικής για να σ'ακούει η παρέα σου και όσοι κάθονται σε ακτίνα 3 μέτρων!!! Και στο κάτω κάτω, αν θέλεις να μιλήσεις με την παρέα, έχε τη στοιχειώδη επίγνωση του που ετοιμάζεσαι να πας!! Δεν είναι μπαράκι, δεν είναι μπουζούκια, δεν είναι συναυλία. Αν σε αφήνει αδιάφορο το συγκρότημα, τι πας και πληρώνεις 20€ είσοδο αφού δεν πρόκειται καν να γυρίσεις να τους κοιτάξεις??? (2 άτομα από την παρέα δεν γύρισαν καν να κοιτάξουν, παρά μόνο στο τελευταίο πεντάλεπτο!)
Ας μη γίνομαι πικρόχολη... Εγώ πέρασα καταπληκτικά, φώναξα, τραγούδησα, έκλεισε η φωνή μου και αν ξαναέρθουν, θα ξαναπάω! Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά συγκροτήματα στον ελληνικό χώρο με τέτοια απόδοση στα live τους, πόσο μάλλον όταν αυτά γίνονται σ'ένα μαγαζί που χωράει ούτε 300 άτομα...

1 σχόλιο:

Filotas είπε...

200 και με πολύ πατίκωμα!...
Καλή εβδομάδα!:)