5/11/07

Musicovery!!!

Φίλες και φίλοι του internetικου ραδιοφώνου, τα νέα που σας φέρνω είναι ευχάριστα! Ανοίξτε τα pc/laptop σας (για όσους τα κλείνουν), συνδέστε τα router/modem σας (ω, ναι! το 2007 πρέπει να έχεις DSL), μπείτε στον explorer/firefox (προτιμώ με διαφορά τον δεύτερο) και πληκτρολογήστε www.musicovery.com ή (επειδή δεν θέλω να κουράζετε τα δαχτυλάκια σας) απλώς κάντε click. Επιλέξτε ένα ή περισσότερα genres, διάθεση, tempo, εποχή και απολαύστε!!! Διαλέξτε απαγορευμένα και αγαπημένα τραγούδια και δημιουργήστε το προσωπικό σας μουσικό σύμπαν!
Δεν έχω τσεκάρει ακόμα την έκταση της playlist του site αλλά αυτό που με παροτρύνει να σας το προτείνω (πέρα από την διάθεση μου που χοροπηδάει στους ρυθμούς του Curtis Mayfield) είναι ότι επιλέγοντας soul μου δίνει στο πιάτο Aretha Franklin, τον προαναφερθέντα, Wilson Pickett, Sister Sledge κ.ά. σε αντίθεση με π.χ. το last.fm που όταν ζητάω soul μου δίνει R&B,rap και ότι βρέξει και κατεβάσει.. (όχι ότι δεν αξίζει τίποτα και ο last.fm, αν έχετε διάθεση για εξερεύνηση)
Τελευταία πρόταση της μέρας (γιατί λέμε ότι έχουμε και μια δουλειά να κοιτάξουμε) ο νέος σταθμός της Θεσσαλονίκης, Imagine 89.7, με Κανάκη, Σερβετά, Παναγιωτόπουλο και άλλους, γεμάτο πρόγραμμα, αρκετό μπλα μπλα τα πρωινά (αλλά και πως να σταματήσεις τον Σερβετά αν πάρει φόρα) και non stop music (στο μυαλό μου έρχονται οι kent, θα βάλω αστεράκι και θα συνεχίσω στο υστερόγραφο *) όλο το σαββατοκύριακο. Εαν μπερδευτήκατε, πάτε ξανά στην αρχή της παραγράφου και αφήστε εκτός τις παρενθέσεις.. χιχι..
Αυτά τα ολίγα αγαπητές/οι αναγνώστριες/ες.. Θα ήθελα να κλείσω αυτή την ανάρτηση με μια παράκληση.. Αν κάποιος διαβάζει στ'αλήθεια αυτά που γράφω, ας αφήσει ένα σχόλιο (μην βαριέστε τόσο βρε παιδιά) όχι γιατί θέλω να δω αν με διαβάζετε, αλλά γιατί ο σκοπός αυτού του blog είναι να υπάρχει αλληλεπίδραση, έστω κι αν αυτό που θα πείτε δεν έχει καμία σχέση με το θέμα!! Επιπλέον, αν κάποιος ενδιαφέρεται (άφρο, σε σένα μιλάω :-Ρ ) θα ήθελα να μοιραστώ αυτόν τον χώρο και να βάλετε και τα δικά σας κείμενα εδώ.. Το blog μου είναι ανοιχτό σε κάθε πρόταση [η οποία θα εξεταστεί από τριμελή επιτροπή (εμένα, τον εαυτό μου και την nemesis,τον άλλο μου εαυτό) και μην ανησυχείτε θα περάσει γιατί έχω την πλειοψηφία]...

Υ.Γ. Οι kent είναι σουηδικό alternative rock συγκρότημα. Έχουν κυκλοφορήσει μόνο δύο άλμπουμ στα αγγλικά,Hagnesta Hill(1999) και Isola(1997) αλλά αν δεν σας ενοχλεί να ακούτε καταπληκτική μουσική με ακατάληπτους στίχους (εμένα προσωπικά δεν μ'ενοχλεί καθόλου, αυτοσχεδιάζω και στα σουηδικά!) σας τους προτείνω ανεπιφύλακτα!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kent - 747
υπάρχει και σε αγγλική εκτέλεση
τέελειο. :)

Filotas είπε...

Μια καλημέρα από εμένα!
Ωραίες μουσικές ακούτε Pauline:)

Pauline είπε...

Ευχαριστώ πολύ angelito. Κι εσύ (αν επιτρέπεται ο ενικός) βλέπεις ωραίες ταινίες! Αν δεν λείπω Σαβ/κο θα πάρω το ποδηλατάκι με τις κορδελίτσες στο τιμόνι και θα ροβολήσω προς πλατεία :)

Filotas είπε...

Α! κι αν δεν σε ενοχλούν τα σουηδικά, προσπάθησε να ακούσεις Garmarna!~!
Να έρθεις, να έρθεις!